به گزارش هفت مهر ، به نقل از عصر خودرو طی حکمی از سوی مدیرعامل جدید ایرانخودرو، محسن مقدم به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل منصوب شد. مقدم به تازگی به عنوان مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب شده بود. مقدم همان آقازاده ۳۳ ساله ای است که در سن ۲۸ سالگی در دوران جواد سلیمانی بدون تجربه […]
به گزارش هفت مهر ، به نقل از عصر خودرو طی حکمی از سوی مدیرعامل جدید ایرانخودرو، محسن مقدم به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل منصوب شد. مقدم به تازگی به عنوان مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب شده بود.
مقدم همان آقازاده ۳۳ ساله ای است که در سن ۲۸ سالگی در دوران جواد سلیمانی بدون تجربه و تحصیلات عالیه مدیر بازرسی سایپا شد. وی بعد از روی کار آمدن تیموری برکنار شد و به بیمه سینا رفت و با آمدن شیخ زاده در آذر ۱۴۰۳ وی مجددا به قدرت رسید و به عنوان مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب شد. مقدم جوان سالم و البته در رفتار نابالغ است که طی ۵ سال گذشته پشتوانه سیاسی خانواده خود و همسرش سایه سر وی بوده است.
این انتصاب اولین آقازاده پروری در دوران جدید ایران خودرو است که دهن کجی به هزاران نیروی متخصص و باتجربه خودروسازی است. آیا قرار است عادل پیرمحمدی نیز همان مسیر قبلی ها را در خودروسازی طی کند؟ البته از پیرمحمدی که تا دیروز یار غار انجمن قطعه سازان و عباس ایروانی بود و امروز همدم کروز شده است چندان چنین رفتاری دور از انتظار نبود. با این دست فرمان از همین الان می توان آینده ایران خودرو خصوصی را پیش بینی کرد. سیاسیون و آقازاده ها در صدر برای تامین منافع مونتاژکاران خصوصی.
-
برچسب ها:
- ایران خودرو
- عادل پیرمحمدی
- محسن مقدم
آخرین خبرها
پربیننده ترین خبرها
-
دنده عقب طلا در بازار جهانی
-
پایان عملیات امدادی در محل تخریب ساختمان چهار طبقه/ این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت
-
آغاز رسیدگی به پرونده بانک رسالت با ۱۹۲۵ شاکی بهزودی
-
ورشکستگی شرکتها در ژاپن اوج گرفت
-
نقش کلیدی پالایشگاههای پارس جنوبی در تأمین گاز زمستانی
-
توصیه پلیس بر امنیت چهارشنبه آخر سال با همکاری شهروندان
-
سقف برداشت از خودپردازها ۳۰۰ هزار تومان شد
-
آغاز شارژ «کالابرگ» دهکهای ۴ تا ۷ از عصر پنجشنبه
-
حل ناترازیهای انرژی در کشور جزو اولویتهای اصلی و راهبردی دولت است
-
دکتر افکار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایتراک معرفی و جایگزین دکتر حدادی شد
-
واقعیت تلخ کمآبی تهران؛ از کاهش مخازن تا موتورسواری در سدها
-
با چه درآمدی بالای خط فقر هستیم؟
-
قیمت واقعی جنگنده اف-۲۲ رپتور چقدر است و دلایل توقف تولید آن چه بود؟
-
از استعفا متخصص خودروسازی تا حضور مالی چی در قطعه ساز پرونده دار
-
پیشنهاد اروپا برای حفظ اهداف پر کردن ذخیرهسازیهای گاز تا ۲۰۲۷
-
با خشکسالی بیسابقه مواجهایم
-
کاهش ۱۹ درصدی نزولات جوی در همدان
-
صادرات نخستین محموله گوشت بوقلمون از همدان
-
میزان تقاضای برق کشور مشخص شد
-
علم رایانه به کمک زنبورها میآید