امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3261 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ | ارسال توسط :
795 بازدید
0
17
ارسال به دوستان
پ

 یوتیوب ممنوعیت بارگذاری فیلم‌های جدید در کانال ترامپ را برای یک هفته دیگر تمدید کرد. به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه سی ان بی سی امروز  /چهارشنبه/ خبر داد که در آستانه برگزاری مراسم تحلیف چهل و ششمین رئیس‌جمهوری آمریکا، شرکت یوتیوب محدودیت بارگذاری محتوای جدید در کانال دونالد ترامپ را برای پرهیز از دعوت به خشونت […]

 یوتیوب ممنوعیت بارگذاری فیلم‌های جدید در کانال ترامپ را برای یک هفته دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه سی ان بی سی امروز  /چهارشنبه/ خبر داد که در آستانه برگزاری مراسم تحلیف چهل و ششمین رئیس‌جمهوری آمریکا، شرکت یوتیوب محدودیت بارگذاری محتوای جدید در کانال دونالد ترامپ را برای پرهیز از دعوت به خشونت به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌کند.

کانال یوتیوب ترامپ و فیلم‌هایی که پیش از این اعمال محدودیت بارگذاری شده‌اند، کماکان قابل دسترس هستند. این کانال حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک داشته و پیش از ممنوعیت بارگذاری فیلم‌های جدید، روزی چند بار بروز رسانی می‌شد.

یوتیوب همچنین اعلام کرد که انتشار نظرهای جدید برای ویدئوهای ترامپ کماکان ممنوع است.

به دنبال حمله هواداران رئیس‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره و تحریم و قطع دسترسی ترامپ به شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و فیس بوک، هفت روز پیش «یوتیوب» نیز با اعلام آنکه برخی از کلیپ‌های ویدئویی انتشار یافته بر روی کانال «دونالد ترامپ» حاوی پیام‌های خشونت‌آمیز است اقدام به تعلیق این شبکه کرد.

شبکه خبری سی ان ان در این باره گزارش داد: یوتیوب پس از آنکه متوجه نقض قوانین این شبکه اینترنتی توسط محتوای برخی از کلیپ‌های موجود در کانال ترامپ شد، آن را به مدت یک هفته و احتمالاً هم برای مدت طولانی‌تری تعلیق کرد و کلیپ ویدئویی را که حاوی تشویق به خشونت بود از این شبکه حذف کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!

    P