امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 4136 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ |
426 بازدید
0
15
ارسال به دوستان

کارلوس کی‌روش که تیمش روز دوشنبه اولین بازی خود در جام جهانی قطر را مقابل انگلیس برگزار می‌کند در مصاحبه‌ای با فیفا شرکت کرد. کی‌روش در مقابل دوربین فیفا نشست و مصاحبه‌ای انجام داد که در سایت فیفا منتشر شده است. نظرتان را درباره بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارید بگویید و آنها را […]

کارلوس کی‌روش که تیمش روز دوشنبه اولین بازی خود در جام جهانی قطر را مقابل انگلیس برگزار می‌کند در مصاحبه‌ای با فیفا شرکت کرد. کی‌روش در مقابل دوربین فیفا نشست و مصاحبه‌ای انجام داد که در سایت فیفا منتشر شده است.

نظرتان را درباره بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارید بگویید و آنها را در مقایسه تیم جام جهانی 2018 روسیه چطور می‌بینید؟

در واقع اگر بیست و پنج نفری که من با خودم به اینجا آورده‌ام را نگاه کنید آنها عملا همان بازیکنان جام جهانی قبل هستند و تنها یک بازیکن، یک بازیکن جوان، به تیم اضافه شده است. متاسفانه ما سه چهار روز قبل از اینکه به اینجا بیاییم یکی از بازیکنان کلیدی‌مان در خط میانی را از دست دادیم؛ امید ابراهیمی. ولی اکثریت تیم دقیقا همان تیم جام جهانی روسیه است.

این چهارمین جام جهانی شما است. شخصا از مربی‌‌گری در چهار جام جهانی متفاوت چه آموخته‌اید؟
امیدوارم آنقدر آموخته باشم که به این بازیکنان در این جام جهانی کمک کنم. می‌شود گفت من در حال حاضر به گروه دایناسورهای جام جهانی تعلق دارم. آنچه از خودم انتظار دارم این است که از همه تخصص و تجربه‌ام استفاده کنم برای خدمت به بازیکن‌ها و تیم.

معتقدید این تیم می‌تواند نتایجی بهتر از 4 امتیازی که در روسیه جمع کرد را به دست بیاورد؟
هدف این است. هدف این است. در تاریخ جام جهانی مواردی هست که تیمی با کسب سه امتیاز صعود کرده. همینطور که گفتید نتیجه خیلی مهم است. ولی ماجرا برای ما خیلی ساده است. ما یک بازی در پیش داریم که در سه نیمه انجام می‌شود. در نیمه اول مقابل انگلیس بازی می‌کنیم، در نیمه دوم مقابل ولز و در نیمه سوم مقابل آمریکا. پس بیایید امیدوار باشیم که در نهایت امتیاز کافی برای صعود به دور دوم را خواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P