امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3766 |
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ |
2216 بازدید
0
17

تیم ملی ژاپن طی 4 هفته نخست دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه دوم، نمایش پرنوسانی داشت و با قبول دو شکست، کسب دو پیروزی و 6 امتیاز پای به بازی پایانی دور رفت مرحله گروهی گذاشت. ژاپن که در هفته چهارم پیروزی روحیه بخشی مقابل استرالیا داشت امروز در شهر هانوی مقابل […]

تیم ملی ژاپن طی 4 هفته نخست دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه دوم، نمایش پرنوسانی داشت و با قبول دو شکست، کسب دو پیروزی و 6 امتیاز پای به بازی پایانی دور رفت مرحله گروهی گذاشت.

ژاپن که در هفته چهارم پیروزی روحیه بخشی مقابل استرالیا داشت امروز در شهر هانوی مقابل ویتنام به میدان رفت؛ تیمی که صعود خاطرانگیزی به دور نهایی مقدماتی داشت اما طی 4 بازی قبلی خود، 4 باخت متحمل شده و بدون کسب امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار داشت.

شاگردان هاجیمه موریاسو در روزی که عربستان و استرالیا به تساوی بدون گل رضایت دادند، فرصت خوبی برای نزدیک شدن به این دو تیم داشتند و با هدف برد به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میهمان همراه بود؛ جونیا ایتو در دقیقه 17 تک گل ژاپن را در این نیمه به ثمر رساند.

ویتنام در میان تشویق بی امان تماشاگران خود برای جبران نتیجه، نیمه دوم را شروع کرد اما ژاپن به خوبی راه حملات این تیم را بسته بود. در این نیمه البته شاگردان موریاسو هم تمایل زیادی به حمله نداشتند و سعی کردند با تمام قوا از تک گل زده خود دفاع کنند؛ برای کاستن از فشار دقایق پایانی حریف، ژاپن جلو کشید و در همین دقایق شانس رسیدن به گل دوم را هم داشت اما درخشش گلر ویتنام مانع از این کار شد.

به این ترتیب ژاپن با تک گل ایتو پیروز بازی شده و صاحب 9 امتیاز شد تا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند. به این ترتیب شاگردان موریاسو به یک امتیازی استرالیا رسیدند. البته آن  ها برای حفظ این رتبه باید منتظر نتیجه بازی امشب تیم های چین و عمان باشند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P