امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3239 |
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ | ارسال توسط :
617 بازدید
0
16
ارسال به دوستان
پ

برخی مسافران تاکسی‌های اینترنتی، از اینکه گاهی کرایه در هنگام سفر افزایش می‌یابد گلایه دارند؛ ممکن است دلیل این موضوع، لغو نابه‌هنگام سفر از سوی آنها یا رانندگان باشد. برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این که گاه کرایه تاکسی‌های اینترنتی در میانه سفر افزایش می‌یابد، گلایه کرده‌اند. برای مثال در روزها اخیر کاربری در […]

برخی مسافران تاکسی‌های اینترنتی، از اینکه گاهی کرایه در هنگام سفر افزایش می‌یابد گلایه دارند؛ ممکن است دلیل این موضوع، لغو نابه‌هنگام سفر از سوی آنها یا رانندگان باشد.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این که گاه کرایه تاکسی‌های اینترنتی در میانه سفر افزایش می‌یابد، گلایه کرده‌اند.

برای مثال در روزها اخیر کاربری در توئیتر نوشته است که کرایه ۴۷ هزار تومانی تپسی را به صورت اعتباری پرداخت کرده اما هنگام رسیدن به مقصد، راننده از او خواسته است که ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان را به صورت نقدی بپردازد.

این کاربر در ادامه توضیح داده است،پولی را که پرداخت کرده، به حساب اعتبار او در تپسی رفته؛ به همین دلیل ناچار شده است که مبلع بالاتر را برای راننده، کارت‌ به کارت کند.

صفحه رسمی تپسی در توئیتر با دریافت کد سفر و بررسی ماجرا، توضیح داده است که راننده، اتمام سفر را در مکانی غیر از نقطه‌ای که کاربر به عنوان مقصد ثبت کرده بوده،اعلام کرده است؛ در این شرایط هزینه سفر به صورت سیستمی، مجدد محاسبه و در گزارش سفر ثبت می‌شود.

این توضیح می‌افزاید، زدن گزینه اتمام سفر، زودتر یا دیرتر از رسیدن به مقصد، تخلف محسوب می‌شود و این موضوع به اطلاع سفیران رسیده است. تپسی همچنین وعده داده است که تفاوت مبلغ را به اعتبار کاربر اضافه می‌کند.

روش پرداخت به انتخاب مسافر

کاربر دیگری در توئیتر نوشته است در طول سفری با اسنپ، راننده درخواست واریز کرایه به کارت خود را داشته است؛ او وجه را پرداخت می‌کند، اما راننده در نزدیکی مقصد، از مسافر می‌خواهد سفر را لغو کند. در ادامه کرایه دوباره محاسبه می‌شود که از مبلغ قبلی بیشتر بوده است.

اسنپ در پاسخ، انتخاب روش پرداخت را حق مسافر دانسته و افزوده است که راننده مجاز به درخواست تغییر روش پرداخت نیست. همچنین درخواست لغو سفر در صورتی که سفر انجام شده باشد، تخلف است و تذکر به راننده را در پی دارد.

گلایه برخی کاربران مسافر، در حالی است که رانندگان هم از بعضی مشکلات چون پایین بودن رقم کرایه‌ها، لغو بی‌دلیل سفر از سوی بعضی مسافران یا قوانین یک طرفه تاکسی‌های اینترنتی، انتقاد دارند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!

    P