امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3361 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط :
443 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه، یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به محدوده ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه با ۱۱,۶۰۰ […]

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه، یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به محدوده ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه با ۱۱,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به محدوده ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در این مورد گفت: روند بازار طلا آرام است و پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز هم ثابت بماند.

معاملات آینده طلا در روز چهارشنبه با کاهش قیمت روبرو شد و پس از ارسال سود در هر چهار معاملات گذشته ، روند بازگشت به بازار کاهش یافت. در جلسه فدرال رزرو این صورت جلسه‌ها نشان داد که اعضای کمیته بازار آزاد فدرال توافق کردند که بیماری همه‌گیر کرونا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و اقتصادی شدید در سراسر آمریکا و جهان می‌شود و گفت که شاخص‌های فعالیت اقتصادی و اشتغال اخیراً تغییر کرده است ، اگرچه بخشهایی که بیش از همه تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته اند و ضعیف باقی مانده‌اند.

هر اونس طلای ژوئن (خرداد و تیر) در معاملات با قیمت ۱،۷۴۱٫۹۰ دلار همراه بود.پاول اشورث ، اقتصاددان ارشد آمریکا ، گفت که هیچ اطلاعات جدیدی وجود ندارد که نشان دهد فدرال رزرو به زودی سیاست پولی خود را تنظیم خواهد کرد.

او گفت: با توجه به تمامی موارد در نظر گرفته شده احتمال کمی وجود دارد که بتواند دیدگاه فدرال رزرو را تغییر دهد. به احتمال زیاد این بانک قبل از شروع افزایش نرخ بهره تا اواخر سال ۲۰۲۳ منتظر بهبود اقتصاد جهانی خواهد بود.

در سال جاری تاکنون قیمت طلا برای جذب حرکت صعودی پایدار تلاش کرده است ، بسیاری از تحلیلگران همچنان خوش‌بین هستند که روند صعودی فلز گرانبها به خوبی حفظ خواهد شد زیرا نرخ بهره در پایین ترین سطح تاریخی خود باقی خواهد ماند.

درحال حاضر قیمت طلا نقدی با کاهش بیش از ۶ دلار، به هزار و ۷۳۶ رسید.

منبع : اقتصاد نیوز

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P