امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 2223 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ | ارسال توسط :
3521 بازدید
0
20
ارسال به دوستان
پ

در جنجال مربوط به تمایل هافبک عراقی پرسپولیس به جدایی، پای یک رقم اغوا کننده در میان است. بشار رسن پس از درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از یک باشگاه قطری پیشنهاد جدی و اغوا کننده دارد که این مسئله بدل به دردسر بزرگ پرسپولیس برای حفظ این بازیکن عراقی شده است. بشار که […]

  • در جنجال مربوط به تمایل هافبک عراقی پرسپولیس به جدایی، پای یک رقم اغوا کننده در میان است.

بشار رسن پس از درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از یک باشگاه قطری پیشنهاد جدی و اغوا کننده دارد که این مسئله بدل به دردسر بزرگ پرسپولیس برای حفظ این بازیکن عراقی شده است.

بشار که بخش مهمی از دوران موفق پرسپولیس با برانکو، کالدرون و البته گل‌محمدی متعلق به حضورش در جمع سرخ پوشان است، از تیم القطر پیشنهاد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری به مدت یک فصل دارد که این رقم ذهن و تمرکز او را بهم ریخته و این بازیکن را علاقه‌مند به پیوستن به این باشگاه قطری کرده است.

نکته اینجاست که مذاکرات با بشار رسن، در زمان حضور او در قطر و بدون حضور مدیر برنامه‌های ایرانی‌اش انجام شده و این رقم مقابل بشار رسن قرار داده شده تا این هافبک عراقی به دنبال فسخ قرارداد با پرسپولیس و حضور در فوتبال قطر باشد. موضوعی که به هیچ وجه مورد موافقت مهدی رسول‌پناه، یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و … قرار نگرفته تا کشمکش بین طرفین ادامه داشته باشد.

بشار که شب گذشته در یک گفت‌و‌گوی اینستاگرامی به تمایلش برای جدایی صحبت کرد، عقیده دارد با توجه به اینکه ممکن است دوباره و به زودی این فرصت مالی برایش پیدا نشود، مصر به جدایی است ولی هیچ راهی جز توافق با پرسپولیس ندارد و تنها در صورت موافقت باشگاه است که می‌تواند از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و آینده فوتبال خود را در قطر دنبال کند.

رسن که در دوره حضورش در پرسپولیس بارها فرصت فسخ و جدایی را داشته، انتظار دارد با توجه به اینکه در آن زمان اقدام به این کار نکرده، باشگاه پرسپولیس نیز نسبت به رفتن او نرمش داشته باشد ولی شرایط خاص سرخ پوشان و حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان و همچنین اهمیت حضور تمام مهره‌ها در دیدار پایانی آسیا، جدایی او را غیر ممکن می کند.

بنابر این، به نظر می‌رسد با وجود تمایل جدی بشار رسن، باید پرونده جدایی او را بست؛ مگر اینکه این اتفاق پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا یا در نیم‌فصل رخ بدهد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P