امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3727 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ |
809 بازدید
19

براساس توییت دیوید مارکوس، رئیس بخش بلاک چین فیسبوک، این غول شبکه‌ اجتماعی آزمایش کیف پول ارز دیجیتال خود یعنی Novi را در آمریکا و گواتمالا آغاز کرده است. هدف اجرای این آزمایش، تست ویژگی‌های کلیدی این کیف پول است. به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، بر‌اساس اعلامیه‌ای که دیوید‌ مارکوس (David Marcus)، […]

براساس توییت دیوید مارکوس، رئیس بخش بلاک چین فیسبوک، این غول شبکه‌ اجتماعی آزمایش کیف پول ارز دیجیتال خود یعنی Novi را در آمریکا و گواتمالا آغاز کرده است. هدف اجرای این آزمایش، تست ویژگی‌های کلیدی این کیف پول است.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، بر‌اساس اعلامیه‌ای که دیوید‌ مارکوس (David Marcus)، مدیر بلاک‌چین شرکت فیس بوک در توییتر منتشر کرده است، این غول رسانه‌های اجتماعی شروع به عرضه کیف پول دیجیتالی Novi خود در ایالات متحده و گواتمالا کرده است.
هدف این نسخه، آزمایش ویژگی‌های کلیدی این کیف پول در جامعه است.
در حالی که استیبل کوین‌ها معمولاً توسط معامله‌گران برای نگهداری سود خود استفاده می‌شوند، اما مارکوس امیدوار است که این آزمایش بتواند یک مورد استفاده جدید از آن‌ها را به نمایش بگذارد:
«ما همچنین امیدواریم که این نسخه آزمایشی یک مورد استفاده جدید از استیبل کوین‌ها (به عنوان ابزار پرداخت) را فراتر از نحوه استفاده امروزی از آنها به نمایش بگذارد.»
قابل ذکر است، فیس بوک کیف پول خود را با دلار «Paxos ‘Pax» آزمایش می‌کند زیرا نهادهای نظارتی همچنان به طور بلاتکلیفی بر روی پروژه استیبل کوین این شرکت تمرکز دارند.
بازوی نگهبان  کوین بیس مسئولیت حفظ وجوه کاربران را بر عهده خواهد داشت.
این پروژه که ابتدا «Libra» نام داشت، پس از برخورد با موانع نظارتی در سال ۲۰۱۹، ساختار بحث برانگیز خود را به همراه نام تجاری‌اش تغییر داد و در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین) دوباره با عنوان Diem معرفی شد.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P