امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3714 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ |
1253 بازدید
0
ارسال به دوستان

همزمان با پیدا شدن جسد مرد میانسال در خانه‌اش و در حالی که احتمال می‌رفت بر اثر گاز گرفتگی جان باخته باشد مدارک و شواهد به دست آمده از محل حادثه احتمال وقوع قتل را قوت بخشید. به گزارش ایران، همزمان با پیدا شدن جسد مرد میانسال در خانه‌اش و در حالی که احتمال می‌رفت […]

همزمان با پیدا شدن جسد مرد میانسال در خانه‌اش و در حالی که احتمال می‌رفت بر اثر گاز گرفتگی جان باخته باشد مدارک و شواهد به دست آمده از محل حادثه احتمال وقوع قتل را قوت بخشید.

به گزارش ایران، همزمان با پیدا شدن جسد مرد میانسال در خانه‌اش و در حالی که احتمال می‌رفت بر اثر گاز گرفتگی جان باخته باشد مدارک و شواهد به دست آمده از محل حادثه احتمال وقوع قتل را قوت بخشید.

ساعت ۶ عصر ۱۵ شهریور، اهالی خیابانی در نبرد به‌دنبال بوی شدید گاز که از طبقه چهارم ساختمان به مشام می‌رسید با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند.

با اعلام این خبر امدادگران و مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد راهی محل شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد ۶۷ ساله‌ای به‌ نام جلال ساکن طبقه چهارم است و برادرش نیز در یکی دیگر از طبقات همان ساختمان سکونت دارد.

جسدی روی کاناپه

بدین ترتیب مأموران به سراغ برادر جلال رفته و مرد میانسال مدعی شد آخرین بار حدود دو هفته قبل با برادرم تلفنی صحبت کردم و به خاطر بیماری کرونا کمتر به خانه‌اش می‌رفتم.

با توجه به بوی شدید گاز و احتمال وقوع حادثه، پس از هماهنگی با بازپرس حبیب‌الله صادقی، مأموران آتش‌نشانی بلافاصله اقدامات ایمن سازی، قطع برق و گاز را انجام داده و وارد طبقه چهارم شدند.

با ورود مأموران به آپارتمان، آنها با جسد مرد میانسال روی کاناپه مواجه شدند. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را کمتر از ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند‌.

در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسید که مرد میانسال بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده است. اما در ادامه تحقیقاتی که به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت صورت گرفت، مدارکی به‌دست آمد که احتمال قتل را پررنگ کرد.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که گوشی تلفن همراه جلال سرقت شده است، اما این تنها سرنخی نبود که به دست آمد بلکه دوربین‌های مداربسته نصب شده در پارکینگ و ساختمان محل زندگی جلال نیز سرقت شده بود. این نشان می‌داد که فردی با سرقت آنها، سعی در مخفی نگه داشتن ماجرای مرگ مرموز مرد ۶۷ ساله دارد.

ردپای یک زن

در ادامه تحقیقات پلیسی برادر جلال، به تیم جنایی گفت: جلال به تنهایی زندگی می‌کرد، اما از مدتی قبل با زنی به‌ نام فیروزه عقد موقت کرده است. فیروزه در این مدت به منزل برادرم رفت و آمد داشت و می‌دانم که این اواخر بیشتر به خانه جلال می‌آمد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی برای حل معمای عجیب این مرد دستور داد تا زن میانسال برای تحقیقات به دادسرا احضار شود. همچنین به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P