امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 982 |
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ | ارسال توسط :
3196 بازدید
0
16
ارسال به دوستان
پ

مجیدی می‌گوید:«رفتم تا دست باشگاه برای برگشتن استراماچونی باز باشد.» فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که پس از فینال جام حذفی از سمتش استعفا داد، در کانال ارتباطی خود درباره حواشی اخیر توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید: مسیر سخت من در سخت‌ترین شرایط و در یک نیم‌فصل استثنایی که کمتر کسی جرأت می‌کرد […]

  • مجیدی می‌گوید:«رفتم تا دست باشگاه برای برگشتن استراماچونی باز باشد.»

فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که پس از فینال جام حذفی از سمتش استعفا داد، در کانال ارتباطی خود درباره حواشی اخیر توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید:

مسیر سخت

من در سخت‌ترین شرایط و در یک نیم‌فصل استثنایی که کمتر کسی جرأت می‌کرد جای آقای استراماچونی روی نیمکت استقلال بنشیند، هدایت استقلال را برعهده گرفتم و به‌رغم بی‌صداقتی و کارشکنی مدیریت باشگاه علیه منافع تیمی که در آستانه دربی و فینال جام حذفی بود، در شرایطی که آنها از هفته‌ها قبل دنبال شکست من بودند و ۱۲ بازی انتظار کشیدند، در نهایت با تیمم به دو نایب قهرمانی دست یافتیم، از پلی‌آف سخت آسیا گذشتیم، مجددا سهمیه پلی‌آف آسیا را کسب کردیم و قهرمان لیگ برتر را در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال در این سالها شکست دادیم و حالا هم به دلیل رفتارهای ناصادقانه باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کردم.

درباره بازگشت استراماچونی

مسائل بسیار مهمی درباره مدیریت فعلی وجود دارد که در زمان دیگری به آنها می‌پردازم اما اجازه بدهید یک موضوع را صریح و شفاف بگویم. جمعیت قابل توجهی از هواداران استقلال با دوست خوبم، آقای استراماچونی رابطه‌ای عاطفی دارند و تا زمانی که این موضوع حل نشود، این استقلال است که ضرر خواهد کرد. من کنار رفتم تا دست باشگاه برای حضور آقای استراماچونی باز باشد و آنها موظف هستند که بعد از این همه دروغگویی، حاشیه‌سازی و از دست رفتن یک جام قهرمانی، آقای استراماچونی را به استقلال بازگردانند. در غیر این صورت مدیریت باشگاه یک خیانت بزرگ علیه منافع استقلال انجام داده‌ است. بدون تردید بیرون از باشگاه استقلال هر کاری که در توانم باشد برای کمک به آقای استراماچونی انجام خواهم داد و شک نکنید که اولین نفری خواهم بود که به او تبریک خواهم گفت. چون محبت این مرد محترم در شروع کارم در نیم‌فصل را فراموش نکرده‌ام.

درباره لیست نقل و انتقالات

به عنوان یک استقلالی که هیچ وقت آرزوی شکست و تضعیف این تیم را نداشته‌ام، باید نگرانی خودم را بابت فصل نقل و انتقالات مطرح کنم. من ۳۱ تیر ماه به باشگاه لیست تمدید (علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان) دادم و دو روز قبل از بازی با شاهین بوشهر در هتل آزادی نام احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، عادل حردانی و آرمان رمضانی را به عنوان لیست خرید در جلسه با مدیریت عنوان کردم. اما آنها به سراغ نفراتی رفتند که مدنظر من نبودند و از همه بدتر اینکه بازهم برخی از مدیر-دلالها که در دوران آقایان شفر و استراماچونی ضربات کشنده‌ای به این تیم وارد کردند در پشت پرده مشغول تیم بستن و دلالی خودشان هستند!

از من بخواهید که به این جزئیات حساس باشم

مذاکره با مربیان برای آینده هرگز رفتاری غیرحرفه‌ای از سوی یک باشگاه نیست. بعد از یک عمر زندگی در فوتبال با بدیهیات این حرفه آشنا هستم. باشگاه استقلال اما برای مذاکره با مربی جدید -آقای استراماچونی یا هر گزینه دیگر- باید این کار را شفاف، بدون بی‌احترامی و بدون جوسازی و شایعه‌پراکنی و با رعایت موازین حرفه‌ای انجام می‌داد. فراموش نکنید که هواداران استقلال آقای استراماچونی را در پاییز گذشته به دلیل همین سورفتارها از دست دادند، نه فقط به خاطر نحوه پرداخت. موضوع ساده و روشن است. مدیر باشگاه تجربه‌ای در فوتبال ندارد که با ظرافت رفتار حرفه‌ای آشنا باشد. از من یا هر کسی در نقش سرمربی بخواهید که به تمام جزییات حساس باشم، نه اینکه به لاابالی‌گری در مدیریت تن بدهم و سازگار شوم. سال‌ها به کج‌رفتاری و غیرحرفه‌ای بودن مدیران تن داده‌اند و از جزییات گذشته‌اند که فوتبال به این روزگار دچار شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P