امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 2213 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ | ارسال توسط :
3826 بازدید
0
20
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی در پاسخ به اینکه چه کسی از خودش مشهورتر است، گفت، “عیسی مسیح” از او مشهورتر است! چند روز پیش اریک ترامپ، سومین فرزند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اینگونه استدلال کرده که پدرش مسیحیت را از دست دموکراتهایی که ادعا شده، برای “بستن کلیساها” در […]

  • رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی در پاسخ به اینکه چه کسی از خودش مشهورتر است، گفت، “عیسی مسیح” از او مشهورتر است!

چند روز پیش اریک ترامپ، سومین فرزند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اینگونه استدلال کرده که پدرش مسیحیت را از دست دموکراتهایی که ادعا شده، برای “بستن کلیساها” در سراسر آمریکا در ضمن تداوم همه گیری کروناویروس تلاش دارند، “به معنای واقعی نجات داده است”.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه در تجمعی انتخاباتی در کارولینای شمالی در میان مسائل دیگر به مساله محبوبیتش پرداخته و گفت که مشهورترین شخص جهان نیست.

او در این تجمع اظهار کرد: یک نفر چند روز پیش به من گفت تو با فاصله زیادی مشهورترین شخص در جهان هستی. من به او گفتم نه این شخص من نیستم. آنها گفتند چه کسی مشهورتر است؟ من گفتم عیسی مسیح!

این صحبت ترامپ با تشویق از سوی حامیانش در تجمع همراه شد.

رئیس جمهور آمریکا متذکر شد، هیچ چیز را به شانس و اقبال نمی‌سپارد و اضافه کرد: “من هیچ بحثی ندارم. عیسی مسیح!”

ترامپ همچنان که به آسمان نگاه می‌کرد، بیان داشت: و بگذارید نگاهی به بالا بیندازم و خواهم گفت که حتی نزدیک هم نیست.

بسیاری از کاربران اینترنتی فورا این اظهارات ترامپ را با صحبتهای جان لنون، خواننده مشهور گروه بیتلز در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۶۶ مقایسه کردند که در آن گفت بیتلز “از عیسی مسیح محبوب‌تر است”.

یک کاربر نوشت: ترامپ فکر می‌کند الان جان لنون است.

کاربر دیگری عنوان کرد: جان لنون به خاطر گفتن این که بیتلز به اندازه عیسی مسیح مشهور است محکوم شد. فکر میکنم مردم امروز قرار است به این صحبت دونالد ترامپ واکنش نشان دهند.

منبع : ایسنا

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P