امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3488 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ | ارسال توسط :
473 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

توماس توخل، سرمربی چلسی گل مهدی طارمی را فوق العاده و تماشایی توصیف کرد. چلسی علیرغم شکست با تک گل زیبای مهدی طارمی موفق به صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان و غلبه بر پورتو شد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار از رسیدن به این هدف ابراز خوشحالی کرده و […]

توماس توخل، سرمربی چلسی گل مهدی طارمی را فوق العاده و تماشایی توصیف کرد.

چلسی علیرغم شکست با تک گل زیبای مهدی طارمی موفق به صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان و غلبه بر پورتو شد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار از رسیدن به این هدف ابراز خوشحالی کرده و تقویم تیمش را دشوار توصیف کرد.

اما توماس توخل در بخشی از مصاحبه خود گل فوق العاده و زیبای مهدی طارمی را شانسی توصیف کرده و مدعی شد چلسی تا قبل از این ضربه به پورتو فرصتی برای گلزنی نداده است. این در حالیست که ضربه آکروباتیک ستاره ایرانی پورتو از دیشب به شدت مورد توجه هواداران فوتبال در سراسر دنیا قرار گرفته و شانسی خواندن چنین ضربه فوق العاده ای از سوی سرمربی چلسی عجیب بوده است.

توماس توخل خودش ابتدای مصاحبه گفت خیلی عصبی است و شاید بعدها اگر خودش این صحنه را مرور کند، به توانایی های مهدی طارمی صحه بگذارد. علیرغم این گل تماشایی، طارمی و هم تیمی هایش فرصت حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست دادند.

توماس توخل در پایان مسابقه گفت: “من هنوز عصبی هستم، زیرا یک گل می توانست همه چیز را تغییر دهد. حتی با گل آکروباتیک و دیوانه واری که حریف به ثمر رساند. البته تا پیش از گل شانسی آنها ما هیچ فرصتی به پورتو ندادیم. من می توانم تصور کنم همه انتظار تماشای نمایشی زیبا را در تلویزیون دارند و من کاملا می توانم این موضوع قبول کنم، اما انجام بهترین بازی مقابل پورتو بسیار سخت است. این یک بازی بسیار پرفشار و یک مبارزه دشوار بود.”

سرمربی آلمانی چلسی در ادامه گفت: “پورتو تیمی بسیار تهاجمی بوده و خیلی راحت حمله می کند. اما هر چه گذشت ما عملکرد بهتری ارائه دادیم و امشب نیز به نظر من شایسته ثبت کلین شیت بودیم. در مجموع 180 دقیقه دشوار داشتیم اما شایسته صعود بودیم.

من دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیم های لیگ برتر بازی نکنیم و اینگونه بیشتر احساس حضور در یک رقابت اروپایی به ما دست می دهد. مسابقات هنوز تمام نشده، این یک موفقیت بزرگ است و فردا ما دیگر بازی را تماشا خواهیم کرد تا نام حریف مان معلوم شود.

همه بازیکنان چلسی را مورد ستایش و تمجید قرار می دهم و باید پذیرفت هر سه روز یک بار یک مسابقه دشوار داریم. من بسیار خوشحالم، در کنار زمین نیز مبارزه بسیار شدید و سختی وجود داشت. کارهای دشوار زیادی به صورت پنهانی انجام شد و به همین دلیل بسیار خوشحال شدم. ما به همبستگی، نظم و شجاعت خود تکیه می کنیم. این دیدار یک چالش بزرگ و بازی در مقابل تیمی پر افتخار بود. اما ما از قرار گرفتن در جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحالیم.”

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P