امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 3739 |
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ |
1360 بازدید
16
پ

تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه تلف شده نیمه دوم شکست مقابل لبنان را با پیروزی عوض کرد. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و در ورزشگاه صیدا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان اسکوچیچ تمام […]

تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه تلف شده نیمه دوم شکست مقابل لبنان را با پیروزی عوض کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و در ورزشگاه صیدا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان اسکوچیچ تمام شد. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که تیم ملی تا دقیقه ۹۰ با یک گل عقب بود.

سونی سعد در دقیقه ۳۷ در شرایطی که بازیکنان ایران به هوای اینکه توپ به بیرون رفته، بازی را رها کردند، دروازه ایران را گشود. سردار آزمون در دقیقه ۱+۹۰ داحمد نوراللهی در دقیقه ۵+۹۰ دروازه لبنان را گشودند و جلوی باخت تیم ملی را گرفت.

با این نتیجه، تیم ملی ایران ۱۳ امتیازی در صدر جدول باقی ماند. لبنان هم با این شکست پنج امتیازی شد و در یک قدمی صدر جدول قرار گرفت.

دور رفت مرحله گروهی انتخابی جام جهانی, ایران چهار برد مقابل سوریه, عراق، امارات و کره جنوبی کسب کرد و در هفته چهارم مقابل کره با نتیجه مساوی متوقف شد.

نیمه اول

در دقیقه چهار، وحید امیری حرکتی را از سمت راست زمین لبنان ترتیب داد و بعد از دریبل دو بازیکن لبنانی، به قدوس پاس داد و او هم توپ را برای عزت اللهی کاشت که شوت این بازیکن با برخورد به بازیکنان لبنانی به کرنر رفت. در دقیقه هم ایران خطرناک ظاهر شد و ضربه سر جهانبخش از کنار دروازه لبنان به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۸، علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه شوت زد که ضربه محکم این بازیکن توسط دروازه‌بان لبنان دفع شد.

گل: در دقیقه ۳۷، ارسال توپ به روی دروازه با سهل‌انگاری خط دفاعی ایران و به خصوص بیرانوند با تصور اینکه به بیرون رفته، به سعد رسید و این بازیکن هم به راحتی توپ را وارد دروازه ایران کرد.

در دقیقه ۴۰، ضربه سر عزت اللهی در موقعیت خوب گلزنی از بالای دروازه لبنان به بیرون رفت. در وقت‌های تلف شده نیمه اول پاس قلی زاده در آستانه دروازه لبنان به مهاجمان ایران نرسید .

نیمه دوم

در دقیقه ۵۵، علیرضا بیرانوند در حالی که قصد داشت بازیکن لبنانی را دریبل بزند، توپ را لو داد که شوت مهاجم حریف به سمت دروازه با دخالت وحید امیری به اوت رفت.

در دقیقه ۶۵، پاس قلی زاده به مقابل محوطه جریمه، با شوت سردار آزمون همراه بود که مطر این توپ را به خوبی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۸، کار تیمی بازیکنان ایران، به علی قلی‌زاده ختم شد که این بازیکن بعد از تعلل بسیار توپ را به آسمان زد.

گل: در دقیقه ۱+۹۰، اشتباه مدافع لبنانی در دفع توپ، سردار آزمون را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن هم دروازه لبنان را گشود و جلوی باخت تیم ملی را گرفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی (اللهیار صیادمنش ۷۲)، علیرضا جهانبخش (کارت زرد) (کریم انصاری فرد ۸۵)، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (میلاد محمدی ۶۰) و سردار آزمون.

ترکیب لبنان: مصطفی مطر، عباس عاصی، الکس ملکی، قاسم الزین، سونی سعد، نادر مطر، فیلکس ملکی، محمد علی الدهینی، محمد حیدر، باسل جرادی، محمد قدوح.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P