امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 4131 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ |
375 بازدید
0
16
ارسال به دوستان

بورس کالا شرایط خرید پژو ۲۰۷ را ابلاغ کرد. براین اساس قرار است ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به شرکت ایران خودرو با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ۳۰ آبان روی تابلوی عرضه می‌رود. در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران درخصوص خرید محصول پژو […]

بورس کالا شرایط خرید پژو ۲۰۷ را ابلاغ کرد. براین اساس قرار است ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به شرکت ایران خودرو با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ۳۰ آبان روی تابلوی عرضه می‌رود.

در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران درخصوص خرید محصول پژو ۲۰۷ در تاریخ ۳۰ آبان آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۹ آبان خواهد بود.

همچنین پیش دریافت خرید خودرو به میزان ۱۰۰ درصد است و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی باشند.

تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به خریداران انجام می شود و این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته است.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطهفت مهر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    P